Dar kartą apie sabatą ir įstatymą.
Įstatymas turi priverstine prigimtį ir jis taikomas neklusniesiems, t.y. tiems, kurie nepaklūsta tiesai tikėjimu savo valia. Todėl, netgi sabato laikymasis įstatyminiu, prievartiniu, kūnišku būdu yra darbas, kaip ir bet koks kitas kūniškas darbas.
Neįtikėtina, bet sabatas - poilsis atliekamas kūnišku, prievartiniu, įstatyminiu būdu yra darbas. O kaip žinome darbais mes nebūsime išgelbėti, bet tikėjimu. Malonė ne per įstatymą atėjo o per tikėjima tiesa. Įstatymo VYKDYMAS tai jau darbas !!! Jeigu žmogus VYKDO sabata iš prievolės tai tada žmogus sukurtas sabatui, o sabatas žmogui, o tai jau stabmeldystė !!! Taip ir visas kūniškas įstatymo vykdymas tampa prievole, kuri mus padaro vergais. Tada žmogus sukurtas įstatymui, ne įstatymas žmogui ir visas įstatymas tampa stabu, kuriam tikintieji vergauja.
Tikrasis sabatas nuo pat pradžių buvo poilsis Dieve - tiesoje, bet žmonės nesilaikê tiesos, per Adomą atkrito, o Jėzus mus išlaisvino nuo mirties ir nuodėme padidinačio įstatymo tam, kad mes visą įstatymą įvykdytume tikėdami, o ne vykdydami.
Todėl mieli tikintieji, gyvenkite sabate, o ne darbu vykdykite sabatą ! Gyvenkite laisvėje, o ne prievartinėje vergovėje. Argi tam mus Dievas išlaisvino iš vergovės, kad vėl į ją grižtume ?
Daug tikinčiųjų nuėjo šiuo keliu suklaidinti dėja, bet Dievas nori tik vieno jūsų tikėjimo tiesa, kuri ateina per pažinimą savo valia, o ne per įstatymo darbų vykdymą. Henokas vaikščiojo su Dievu ! Jis gyveno Dieve ir jis nesilaikydamas įstatymo sabato, tiesiog gyvendamas tiesoje gyveno sabate.
Jėzus atėjęs panaikino, laužė ( Jn.5:18 ) sabato laikymasi įstatyminiu prievartiniu būdu. To ir jums visiems linkiu išpildyti visą įstatymą tikėjimu, o ne įstatymo vykdymo darbais.
O kam dar kyla kokių klausimu eikit paskaityti laišką romiečiams ir ginčykitės su Pauluimi, kuris būdamas farizėjų farizėjus aiškiai suprato kaip reikia įšpildyti įstatymą ir kaip nereikia jo vykdyti.
Būkit palaiminti. A.R.
Įstatymas turi priverstine prigimtį ir jis taikomas neklusniesiems, t.y. tiems, kurie nepaklūsta tiesai tikėjimu savo valia. Todėl, netgi sabato laikymasis įstatyminiu, prievartiniu, kūnišku būdu yra darbas, kaip ir bet koks kitas kūniškas darbas.
Neįtikėtina, bet sabatas - poilsis atliekamas kūnišku, prievartiniu, įstatyminiu būdu yra darbas. O kaip žinome darbais mes nebūsime išgelbėti, bet tikėjimu. Malonė ne per įstatymą atėjo o per tikėjima tiesa. Įstatymo VYKDYMAS tai jau darbas !!! Jeigu žmogus VYKDO sabata iš prievolės tai tada žmogus sukurtas sabatui, o sabatas žmogui, o tai jau stabmeldystė !!! Taip ir visas kūniškas įstatymo vykdymas tampa prievole, kuri mus padaro vergais. Tada žmogus sukurtas įstatymui, ne įstatymas žmogui ir visas įstatymas tampa stabu, kuriam tikintieji vergauja.
Tikrasis sabatas nuo pat pradžių buvo poilsis Dieve - tiesoje, bet žmonės nesilaikê tiesos, per Adomą atkrito, o Jėzus mus išlaisvino nuo mirties ir nuodėme padidinačio įstatymo tam, kad mes visą įstatymą įvykdytume tikėdami, o ne vykdydami.
Todėl mieli tikintieji, gyvenkite sabate, o ne darbu vykdykite sabatą ! Gyvenkite laisvėje, o ne prievartinėje vergovėje. Argi tam mus Dievas išlaisvino iš vergovės, kad vėl į ją grižtume ?
Daug tikinčiųjų nuėjo šiuo keliu suklaidinti dėja, bet Dievas nori tik vieno jūsų tikėjimo tiesa, kuri ateina per pažinimą savo valia, o ne per įstatymo darbų vykdymą. Henokas vaikščiojo su Dievu ! Jis gyveno Dieve ir jis nesilaikydamas įstatymo sabato, tiesiog gyvendamas tiesoje gyveno sabate.
Jėzus atėjęs panaikino, laužė ( Jn.5:18 ) sabato laikymasi įstatyminiu prievartiniu būdu. To ir jums visiems linkiu išpildyti visą įstatymą tikėjimu, o ne įstatymo vykdymo darbais.
O kam dar kyla kokių klausimu eikit paskaityti laišką romiečiams ir ginčykitės su Pauluimi, kuris būdamas farizėjų farizėjus aiškiai suprato kaip reikia įšpildyti įstatymą ir kaip nereikia jo vykdyti.
Būkit palaiminti. A.R.