Surinkimas ir susirinkimas. 2.dalis
Šioje dalyje mes paliesime vieną iš pagrindinių ir skausmingiausių temų tai finansai. Kaip gudručiai , godučiai iškreipdami bibliją ar iš viso neaišku iš kur tokiais mokėjimo formas sugalvoja.
1. Pradžioje pradėsiu nuo bažnyčios nario mokesčio, nes šiam išmyslui, neturiu net pagrindo atsispirti. Biblijoje jūs tokio mokesčio nerasite niekur. Todėl net nagrinėti neverta. O tiems, kurie moka tokius mokesčius pareikšiu tiesiog užuojauta.
2. Dešimtinės pagal Malachijo knyga. Gudručiai – godučiai sako, kad tai laisva valia mokama, bet realiai biblijoje tai senojo testamento Mozės įstatymo dalis, todėl ji buvo privaloma. Todėl jeigu jūs įtikėjote Kristų o ne antikristą, tai niekur biblijoje nerasite, kad Kristus ar mokiniai apaštalai mokėtų dešimtinę. Todėl jeigu jums bando parodyti, kad apaštalų darbuose mokiniai atnešdavo po kojomis apaštalams tai ką parduodavo, tai čia jau ne dešimtinė, čia šimtinė. Ir tai nebūdavo kas mėnesį nešama. Todėl tai dr vienas melas.
3. Abraomo laisvos valios pagarbos dešimtinės. Tai naujai gudručių – godučių sugalvotas įrankis. Jie sako, kad pas juos nereikia mokėti Malchijo dešimtinių, nes pas juos yra laisvos Abraomo pagarbos dešimtinės. Beje toje bažnyčioje kur išgirdau tokį variantą dešimtinės, lankytojai moka ir nario mokestį. Nežinau ar moka ir tą ir tą ar pasirenka vieną iš variantų. Abraomas, mokėjo vieną vienintelį kartą ir daugiau jokių kas mėnesinių nemokėjo. Tai dar vienas melas.
4. Laisvos valios aukos. Jos mokamos ir Dievo bažnyčioje ir ne Dievo susirinkime. Skirtumas tik toks:
a). Ne Dievo susirinkime, žmonės raginami duoti tam, kad Dievas jiems atlygintų ir raginami visi iki vieno nesvarbu turi pinigėlių neturi, pensininkas vos suduriantis galą su galu ar našlė vos išgyvenanti, jums bus būtinai pateikimas biblijos pvz. apie našlę, kuri įdėjo paskutinius. (Mr.12:38 -44) paskaitykit visą kontekstą Morkaus laiško ir ten aiškiai Jėzus bara tuos, kurie paima paskutinius pinigėlius iš našlės. Bet gudručiai – godučiai jusm paskaitys ir akcentuos tik tą vietą kad našlė įdėjo daugiausiai ir pasakys, kad Jėzus pagįrė našlę, nors ne gyrė o barė farizėjus. Plius žinome, kad yra pasakyta našles aprūpinti, kad nebūtų sunku bažnyčiai.
b) O Dievo bažnyčiose laisvas aukas, moka išskirtinai tik subrendę tikintys, kurie tiek protu tiek savo širdimi kaip ir makedoniečiai, perdavė daugiau negu galėjo. Skaitant Pauliau laiškus mes aiškiai matome, kad Paulius saugojosi, neimti nė cento iš tų kuriems buvo skelbiama evangelija. Paulius pats dirbdavo savo rankomis arba ateidavo broliai, kurie dirbdavo, uždirbdavo ir taip išlaikydavo Paulių.
Daugiau jokių mokėjimų Dievo bažnyčiose biblijoje mes nematome. Supraskit tai, kad Dievas yra Tiesa ir Meilė viename ir žmogui įtikėjusiam Tiesą įstatymo vykdyti nereikia, jis gyvendamas Tiesoje ir taip išpildo visą įstatymą laisva valia.
Tai tiek trumpai apie mokėjimų skirtumus Dievo surinktoje bažnyčioje ir ne Dievo susirinkimuose.
Nepasiduokite apgaunami gudručių – godučių.
A.R.
Šioje dalyje mes paliesime vieną iš pagrindinių ir skausmingiausių temų tai finansai. Kaip gudručiai , godučiai iškreipdami bibliją ar iš viso neaišku iš kur tokiais mokėjimo formas sugalvoja.
1. Pradžioje pradėsiu nuo bažnyčios nario mokesčio, nes šiam išmyslui, neturiu net pagrindo atsispirti. Biblijoje jūs tokio mokesčio nerasite niekur. Todėl net nagrinėti neverta. O tiems, kurie moka tokius mokesčius pareikšiu tiesiog užuojauta.
2. Dešimtinės pagal Malachijo knyga. Gudručiai – godučiai sako, kad tai laisva valia mokama, bet realiai biblijoje tai senojo testamento Mozės įstatymo dalis, todėl ji buvo privaloma. Todėl jeigu jūs įtikėjote Kristų o ne antikristą, tai niekur biblijoje nerasite, kad Kristus ar mokiniai apaštalai mokėtų dešimtinę. Todėl jeigu jums bando parodyti, kad apaštalų darbuose mokiniai atnešdavo po kojomis apaštalams tai ką parduodavo, tai čia jau ne dešimtinė, čia šimtinė. Ir tai nebūdavo kas mėnesį nešama. Todėl tai dr vienas melas.
3. Abraomo laisvos valios pagarbos dešimtinės. Tai naujai gudručių – godučių sugalvotas įrankis. Jie sako, kad pas juos nereikia mokėti Malchijo dešimtinių, nes pas juos yra laisvos Abraomo pagarbos dešimtinės. Beje toje bažnyčioje kur išgirdau tokį variantą dešimtinės, lankytojai moka ir nario mokestį. Nežinau ar moka ir tą ir tą ar pasirenka vieną iš variantų. Abraomas, mokėjo vieną vienintelį kartą ir daugiau jokių kas mėnesinių nemokėjo. Tai dar vienas melas.
4. Laisvos valios aukos. Jos mokamos ir Dievo bažnyčioje ir ne Dievo susirinkime. Skirtumas tik toks:
a). Ne Dievo susirinkime, žmonės raginami duoti tam, kad Dievas jiems atlygintų ir raginami visi iki vieno nesvarbu turi pinigėlių neturi, pensininkas vos suduriantis galą su galu ar našlė vos išgyvenanti, jums bus būtinai pateikimas biblijos pvz. apie našlę, kuri įdėjo paskutinius. (Mr.12:38 -44) paskaitykit visą kontekstą Morkaus laiško ir ten aiškiai Jėzus bara tuos, kurie paima paskutinius pinigėlius iš našlės. Bet gudručiai – godučiai jusm paskaitys ir akcentuos tik tą vietą kad našlė įdėjo daugiausiai ir pasakys, kad Jėzus pagįrė našlę, nors ne gyrė o barė farizėjus. Plius žinome, kad yra pasakyta našles aprūpinti, kad nebūtų sunku bažnyčiai.
b) O Dievo bažnyčiose laisvas aukas, moka išskirtinai tik subrendę tikintys, kurie tiek protu tiek savo širdimi kaip ir makedoniečiai, perdavė daugiau negu galėjo. Skaitant Pauliau laiškus mes aiškiai matome, kad Paulius saugojosi, neimti nė cento iš tų kuriems buvo skelbiama evangelija. Paulius pats dirbdavo savo rankomis arba ateidavo broliai, kurie dirbdavo, uždirbdavo ir taip išlaikydavo Paulių.
Daugiau jokių mokėjimų Dievo bažnyčiose biblijoje mes nematome. Supraskit tai, kad Dievas yra Tiesa ir Meilė viename ir žmogui įtikėjusiam Tiesą įstatymo vykdyti nereikia, jis gyvendamas Tiesoje ir taip išpildo visą įstatymą laisva valia.
Tai tiek trumpai apie mokėjimų skirtumus Dievo surinktoje bažnyčioje ir ne Dievo susirinkimuose.
Nepasiduokite apgaunami gudručių – godučių.
A.R.