Jeigu skelbiu Evangeliją, neturiu pagrindo girtis
Šiuose žodžiuose yra visa esmė. Šis straipsnis yra pratesimas straipsnio apie Jėzaus stiprybę mumyse, kada mes esame silpni. Nes skelbti evangelija reiškiasi, ne liežuviu iš savo supratimo taukšti apie Jėzų, Dievą girtis kiek žmonių pasimeldė atgailos malda, bet būti silnam paklusniam kalbėti tai ką tau sako Jėzaus dvasia. Kalbėti apreiškimą, daryti darbus ne savo, bet tuos, kuriuos tau liepa Dievas.
Įstatymas vykdomas kūniškai savo jėgomis, o evangelija skelbiama mūsų silpnume ir visiškame pasitikėjime Dievu.
Rom.3:19 Mes gi žinome, kad, ką besakytų įstatymas, jis kalba tiems, kurie yra įstatymo valdžioje, kad visos burnos užsičiauptų ir visas pasaulis pasirodytų kaltas prieš Dievą,
20 nes įstatymo darbais Jo akivaizdoje nebus išteisintas nė vienas žmogus. Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę.
Kūniškais darbais kaip matome nebus išteisintas niekas.
21 Bet dabar, nepriklausomai nuo įstatymo, yra apreikštas Dievo teisumas, kurį paliudijo Įstatymas ir Pranašai, –
Ne dėl mūsų gerų kūniškų, lyderiškų darbų apreikštas mums Dievo teisumas, bet dėl Dievo malonės mums, kad mes suvoktume, kuo turime remtis.
22 Dievo teisumas, tikėjimu į Jėzų Kristų duodamas visiems, kurie tiki. Nėra jokio skirtumo,
23 nes visi nusidėjo ir stokoja Dievo šlovės,
24 o išteisinami dovanai Jo malone dėl atpirkimo, kuris yra Jėzuje Kristuje.
25 Dievas Jį paskyrė permaldavimo auka, veikiančia per tikėjimą Jo kraujo galia. Jis parodė savo teisumą tuo, kad, būdamas kantrus, nenubaudė už nuodėmes, padarytas anksčiau,
26 ir parodė savo teisumą dabartiniu metu, pasirodydamas esąs teisus ir išteisinantis tą, kuris tiki Jėzų.
27 Kur tada pagrindas girtis? Jis atmestas. Kokiu įstatymu? Darbų? Ne, tik tikėjimo įstatymu.
28 Mes įsitikinę, kad žmogus išteisinamas tikėjimu, be įstatymo darbų.
Kitais žodžiais, tas kas remiasi gyvenimu tiesoje, myli tiesą, labiau negu bet ką kitą ir nesiremia savo jėgomis, bet pasitiki Dievo jėga. O jeigu pasitikime Dievo jėga tai Dievas veikia mumyse, tai ir pagrindo girtis nėra jokio, nes ne mes veikiame, bet Dievas mumyse.
Romiečiams 4:2 Jei Abraomas būtų buvęs išteisintas darbais, jis turėtų kuo pasigirti, tik ne prieš Dievą.
Abraomas nebuvo išteisintas įstatymo darbais ,nes dar įstatymas ir nebuvo duotas, bet ir būtų savo darbais išteisintas girtis galėtų, bet ne prieš Dievą. Nes tai tuštybė girtis prieš Visagalį, savo darbais, tokiais pasigyrimais, mes save statome į Jo vietą. Čia kaip Mozė užlipo į kalną pas Dievą, o izrealitai nesulauke Mozės prašė padaryti Arono, jiems kitą Dievą ir jie padarė savo rankų darbą ir šlovino Jį kaip tą, kuris išvedė juos iš egipto vergovės. Jie šlovino, savo rankų darbą, gyrėsai ausko veršiu, nors matė visus savo Dievo stebuklus Jo darbus jų naudai.
Romiečiams 15:17 Taigi Kristuje Jėzuje aš galiu pasigirti Dievo darbais.
Štai kuo mes turime girtis.
I korintiečiams 9:16 Jeigu skelbiu Evangeliją, neturiu pagrindo girtis, nes tai mano būtina pareiga, ir vargas man, jei Evangelijos neskelbčiau!
Dar kartą pasikartosiu : skelbti evangelija reiškiasi, ne liežuviu iš savo supratimo taukšti apie Jėzų, Dievą girtis kiek žmonių pasimeldė atgailos malda, bet būti silnam paklusniam kalbėti tai ką tau sako Jėzaus dvasia. Kalbėti apreiškimą, daryti darbus ne savo, bet tuos, kuriuos tau liepa Dievas.
II korintiečiams 11:30 Jei reikia girtis, girsiuosi savo silpnumu.
Paulius sako, kad girsis ne savo išmoktomis lyderio savybėmis, farizėjų mokykloje, ne rašto žiniomis, bet silpnumu. Kodėl ? O gi tam, kad pažintų Kristų, o ne žinotų apie Jį.
II korintiečiams 12:1 Jei reikia girtis (nors iš to jokios naudos), eisiu prie Viešpaties regėjimų ir apreiškimų.
Kaip galima girtis tuo kas daroma ne tavo jėgomis, o Viešpaties jėga ? Tai jau autorinių teisių vagystė.
II korintiečiams 12:6 Jei norėčiau girtis, nebūčiau kvailys, nes kalbėčiau tiesą. Bet susilaikau, kad kas nors apie mane nepagalvotų daugiau negu tai, ką manyje mato ar iš manęs girdi.
Kūniškom akim, mes matome, kad stebuklus daro kažkoks žmogus, bet realiai daro ne jis, o Dievo dvasia, pats Dievas gyvendamas mumyse. Todėl ir sakoma, kad kaip ir kalbėtų tiesą, bet realiai tai jis tik įrankis Dievo rankose. Plaktukas šaukštas ar bet koks kitas įrankis nesigiria jis tiesiog visiškai priklauso nuo meistro rankų. Taip ir mes turime elgtis atlike kas mums pasakyta ir atiduoti visą šlovę ir garbę meistrui Visagaliui.
II korintiečiams 12:11 Jūsų verčiamas, tapau kvailiu besigirdamas. Iš tikro tai jūs turėtumėte mane girti, nes aš ne prastesnis už pačius didžiausius apaštalus, nors esu niekas.
Kiekvienas pasigįrimas savimi skelbiant evangeliją daro mus kvailiais. Čia Paulius parodo kaip elgiasi tie, kurie save skelbiasi apaštalais, nors tokie nėra, jų iškirtinis bruožas yra pasigįrimas.
Galatams 6:4 Tegul kiekvienas ištiria savo darbą, ir tada galės girtis pats sau, o ne kitam,
Girtis tik sau kamputyje...
Galatams 6:13 Bet net ir patys apipjaustyti nesilaiko įstatymo, o tenori jūsų apipjaustymo, kad galėtų pasigirti jumis.
Nori pasigirti savo rankų darbu kūnišku apipjaustymu.
Filipiečiams 1:26 kad jūs dar labiau galėtumėte pasigirti manimi Jėzuje Kristuje, kai aš vėl atvyksiu pas jus.
Ne manimi pasigirti, bet manimi Jėzuje Kristuje, koks didelis skirtumas!!!
Filipiečiams 2:16 Tvirtai laikykitės gyvenimo žodžio, kad Kristaus dieną galėčiau pasigirti ne veltui bėgęs ir ne veltui dirbęs.
Paulius sako, kad mes visi laikytumės evangelijos tiesos žodžio ir evangelijos skelbimo ne savom jėgom, bet remtumės iki galo Jėzumi, kad visas mūsų pasitikėjimas Juo būtų tobulas mūsų silpnume. Kad išmoktume visame kame girtis Juo, atiduoti šlovę ir garbę Jam.
Kūniški lyderiai, kurių pilnos bažnyčios, jie giriasi savo darbais jų darbai tai kūniško įstatymo darbai, nes viskas kas daroma iš kūno yra įstatymo darbai. Nors ir sako, kad jie nepriklausomi nuo įstatymo, cituoja, tas rašto eilutes, bet giriasi kokie jie tarnautojai Dieve, kiek žmonių įtikėjo per juos, jie yra įstatymo vykdytojai ir neveda žmonių pas Kristų, bet mokina juos kūniškumo mokyklose būti pastoriais, pranašais ir net apaštalais. Bet vienas bet..., Tokius kūniškus mokslus pabaigę tampa netikrais pastoriais, pranašais ir net apaštalais.
Supraskit, girtis kūriniui, kurio visi talentai yra iš Kūrėjo ir Kūrėjas savo duotais mums talentais, nori Savo jėga išnaudoti jums duotus talentus mūsų išgebėjimui, nebeturi jokios prasmės. Toks girimasis tik parodo, kad mes dar negyvename pilnai Dieve, nesame Jo rankose. O tokie mes neįesime į Dievo karalyste, nors ir vadinsime save krikščionimis.
Būkit supratingi ir savo silpnumu aukite Jėzuje, girdami Jį ir tik Jį kartu su Tėvu sėdinčiu danguje.
Būkit palaiminti
A.R.
Šiuose žodžiuose yra visa esmė. Šis straipsnis yra pratesimas straipsnio apie Jėzaus stiprybę mumyse, kada mes esame silpni. Nes skelbti evangelija reiškiasi, ne liežuviu iš savo supratimo taukšti apie Jėzų, Dievą girtis kiek žmonių pasimeldė atgailos malda, bet būti silnam paklusniam kalbėti tai ką tau sako Jėzaus dvasia. Kalbėti apreiškimą, daryti darbus ne savo, bet tuos, kuriuos tau liepa Dievas.
Įstatymas vykdomas kūniškai savo jėgomis, o evangelija skelbiama mūsų silpnume ir visiškame pasitikėjime Dievu.
Rom.3:19 Mes gi žinome, kad, ką besakytų įstatymas, jis kalba tiems, kurie yra įstatymo valdžioje, kad visos burnos užsičiauptų ir visas pasaulis pasirodytų kaltas prieš Dievą,
20 nes įstatymo darbais Jo akivaizdoje nebus išteisintas nė vienas žmogus. Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę.
Kūniškais darbais kaip matome nebus išteisintas niekas.
21 Bet dabar, nepriklausomai nuo įstatymo, yra apreikštas Dievo teisumas, kurį paliudijo Įstatymas ir Pranašai, –
Ne dėl mūsų gerų kūniškų, lyderiškų darbų apreikštas mums Dievo teisumas, bet dėl Dievo malonės mums, kad mes suvoktume, kuo turime remtis.
22 Dievo teisumas, tikėjimu į Jėzų Kristų duodamas visiems, kurie tiki. Nėra jokio skirtumo,
23 nes visi nusidėjo ir stokoja Dievo šlovės,
24 o išteisinami dovanai Jo malone dėl atpirkimo, kuris yra Jėzuje Kristuje.
25 Dievas Jį paskyrė permaldavimo auka, veikiančia per tikėjimą Jo kraujo galia. Jis parodė savo teisumą tuo, kad, būdamas kantrus, nenubaudė už nuodėmes, padarytas anksčiau,
26 ir parodė savo teisumą dabartiniu metu, pasirodydamas esąs teisus ir išteisinantis tą, kuris tiki Jėzų.
27 Kur tada pagrindas girtis? Jis atmestas. Kokiu įstatymu? Darbų? Ne, tik tikėjimo įstatymu.
28 Mes įsitikinę, kad žmogus išteisinamas tikėjimu, be įstatymo darbų.
Kitais žodžiais, tas kas remiasi gyvenimu tiesoje, myli tiesą, labiau negu bet ką kitą ir nesiremia savo jėgomis, bet pasitiki Dievo jėga. O jeigu pasitikime Dievo jėga tai Dievas veikia mumyse, tai ir pagrindo girtis nėra jokio, nes ne mes veikiame, bet Dievas mumyse.
Romiečiams 4:2 Jei Abraomas būtų buvęs išteisintas darbais, jis turėtų kuo pasigirti, tik ne prieš Dievą.
Abraomas nebuvo išteisintas įstatymo darbais ,nes dar įstatymas ir nebuvo duotas, bet ir būtų savo darbais išteisintas girtis galėtų, bet ne prieš Dievą. Nes tai tuštybė girtis prieš Visagalį, savo darbais, tokiais pasigyrimais, mes save statome į Jo vietą. Čia kaip Mozė užlipo į kalną pas Dievą, o izrealitai nesulauke Mozės prašė padaryti Arono, jiems kitą Dievą ir jie padarė savo rankų darbą ir šlovino Jį kaip tą, kuris išvedė juos iš egipto vergovės. Jie šlovino, savo rankų darbą, gyrėsai ausko veršiu, nors matė visus savo Dievo stebuklus Jo darbus jų naudai.
Romiečiams 15:17 Taigi Kristuje Jėzuje aš galiu pasigirti Dievo darbais.
Štai kuo mes turime girtis.
I korintiečiams 9:16 Jeigu skelbiu Evangeliją, neturiu pagrindo girtis, nes tai mano būtina pareiga, ir vargas man, jei Evangelijos neskelbčiau!
Dar kartą pasikartosiu : skelbti evangelija reiškiasi, ne liežuviu iš savo supratimo taukšti apie Jėzų, Dievą girtis kiek žmonių pasimeldė atgailos malda, bet būti silnam paklusniam kalbėti tai ką tau sako Jėzaus dvasia. Kalbėti apreiškimą, daryti darbus ne savo, bet tuos, kuriuos tau liepa Dievas.
II korintiečiams 11:30 Jei reikia girtis, girsiuosi savo silpnumu.
Paulius sako, kad girsis ne savo išmoktomis lyderio savybėmis, farizėjų mokykloje, ne rašto žiniomis, bet silpnumu. Kodėl ? O gi tam, kad pažintų Kristų, o ne žinotų apie Jį.
II korintiečiams 12:1 Jei reikia girtis (nors iš to jokios naudos), eisiu prie Viešpaties regėjimų ir apreiškimų.
Kaip galima girtis tuo kas daroma ne tavo jėgomis, o Viešpaties jėga ? Tai jau autorinių teisių vagystė.
II korintiečiams 12:6 Jei norėčiau girtis, nebūčiau kvailys, nes kalbėčiau tiesą. Bet susilaikau, kad kas nors apie mane nepagalvotų daugiau negu tai, ką manyje mato ar iš manęs girdi.
Kūniškom akim, mes matome, kad stebuklus daro kažkoks žmogus, bet realiai daro ne jis, o Dievo dvasia, pats Dievas gyvendamas mumyse. Todėl ir sakoma, kad kaip ir kalbėtų tiesą, bet realiai tai jis tik įrankis Dievo rankose. Plaktukas šaukštas ar bet koks kitas įrankis nesigiria jis tiesiog visiškai priklauso nuo meistro rankų. Taip ir mes turime elgtis atlike kas mums pasakyta ir atiduoti visą šlovę ir garbę meistrui Visagaliui.
II korintiečiams 12:11 Jūsų verčiamas, tapau kvailiu besigirdamas. Iš tikro tai jūs turėtumėte mane girti, nes aš ne prastesnis už pačius didžiausius apaštalus, nors esu niekas.
Kiekvienas pasigįrimas savimi skelbiant evangeliją daro mus kvailiais. Čia Paulius parodo kaip elgiasi tie, kurie save skelbiasi apaštalais, nors tokie nėra, jų iškirtinis bruožas yra pasigįrimas.
Galatams 6:4 Tegul kiekvienas ištiria savo darbą, ir tada galės girtis pats sau, o ne kitam,
Girtis tik sau kamputyje...
Galatams 6:13 Bet net ir patys apipjaustyti nesilaiko įstatymo, o tenori jūsų apipjaustymo, kad galėtų pasigirti jumis.
Nori pasigirti savo rankų darbu kūnišku apipjaustymu.
Filipiečiams 1:26 kad jūs dar labiau galėtumėte pasigirti manimi Jėzuje Kristuje, kai aš vėl atvyksiu pas jus.
Ne manimi pasigirti, bet manimi Jėzuje Kristuje, koks didelis skirtumas!!!
Filipiečiams 2:16 Tvirtai laikykitės gyvenimo žodžio, kad Kristaus dieną galėčiau pasigirti ne veltui bėgęs ir ne veltui dirbęs.
Paulius sako, kad mes visi laikytumės evangelijos tiesos žodžio ir evangelijos skelbimo ne savom jėgom, bet remtumės iki galo Jėzumi, kad visas mūsų pasitikėjimas Juo būtų tobulas mūsų silpnume. Kad išmoktume visame kame girtis Juo, atiduoti šlovę ir garbę Jam.
Kūniški lyderiai, kurių pilnos bažnyčios, jie giriasi savo darbais jų darbai tai kūniško įstatymo darbai, nes viskas kas daroma iš kūno yra įstatymo darbai. Nors ir sako, kad jie nepriklausomi nuo įstatymo, cituoja, tas rašto eilutes, bet giriasi kokie jie tarnautojai Dieve, kiek žmonių įtikėjo per juos, jie yra įstatymo vykdytojai ir neveda žmonių pas Kristų, bet mokina juos kūniškumo mokyklose būti pastoriais, pranašais ir net apaštalais. Bet vienas bet..., Tokius kūniškus mokslus pabaigę tampa netikrais pastoriais, pranašais ir net apaštalais.
Supraskit, girtis kūriniui, kurio visi talentai yra iš Kūrėjo ir Kūrėjas savo duotais mums talentais, nori Savo jėga išnaudoti jums duotus talentus mūsų išgebėjimui, nebeturi jokios prasmės. Toks girimasis tik parodo, kad mes dar negyvename pilnai Dieve, nesame Jo rankose. O tokie mes neįesime į Dievo karalyste, nors ir vadinsime save krikščionimis.
Būkit supratingi ir savo silpnumu aukite Jėzuje, girdami Jį ir tik Jį kartu su Tėvu sėdinčiu danguje.
Būkit palaiminti
A.R.