Kaip veidmainiai rašto vietomis, skirtomis jiems, mulkina brolius.
Dauguma tikinčiųjų dažnai pateikia šitas rašto eilutes kai tu pamatęs kieno nors iš tikinčiųjų daromas nesąmones pasakai apie tai jiems, kad sudrausti.
Rom.2:1 Esi nepateisinamas, kas bebūtum, žmogau, kuris teisi kitą. Juk teisdamas kitą, pasmerki save, nes ir pats tai darai, už ką teisi.
2 Mes žinome, kad Dievas teisingai teis tuos, kurie tokius nusikaltimus daro.
Bet kažkodėl trečios eilutės jie nepasako ir atrodytų matai, kad brolis daro blogai tai ir tylėk, negana to jie dar prideda prie to 4 eilute "Kaip drįsti niekinti Jo gerumo, pakantumo ir kantrumo turtus? Ar nesupranti, kad Dievo gerumas skatina tave atgailauti?" Kaip galima iškreipti žodį ir pateikti tiems, kurie nežino tiesos, bet kai skaitai nieko neišimant iš konteksto, matai kam tai yra sakoma.
3 Nejaugi manai, žmogau, pats taip darydamas ir teisdamas taip darančius, išvengsiąs Dievo teismo?!
Tai sakoma tiems, kurie teisia, patys taip darydami, tai patvirtina ir toliau šiame skyriuje esantys Pauliaus žodžiai 17-24 eilutėse.
4 Kaip drįsti niekinti Jo gerumo, pakantumo ir kantrumo turtus? Ar nesupranti, kad Dievo gerumas skatina tave atgailauti?
5 Deja, savo užkietėjimu bei neatgailaujančia širdimi tu pats sau kaupi rūstybę Dievo rūstybės ir Jo teisingo teismo apsireiškimo dienai.
6 Jis kiekvienam atmokės pagal jo darbus:
Tai gi jeigu mes darome tokias pat nuodėmes, o patys teisiame tai jau yra .... ,
O jeigu mes nedarome nuodėmių tų ir matome brolį darant negerai tai nėra teismas. Tai yra meilė, kad brolis nenugarmėtų ir bendruomenė išliktų švari.
Atkreipkite dėmesį, bet juk tai kalbama apie Veidmainius !!! "žmogau, pats taip darydamas ir teisdamas taip darančius" Juk taip elgiasi veidmainiai !!!
Ir šioje Mato 7:1 „Neteiskite, kad nebūtumėte teisiami.
2 Kokiu teismu teisiate, tokiu ir patys būsite teisiami, ir kokiu saiku seikite, tokiu ir jums bus atseikėta.
3 Kodėl matai krislą savo brolio akyje, o nepastebi rąsto savojoje?
4 Arba kaip gali sakyti broliui: ‘Leisk, išimsiu krislą iš tavo akies’, kai tavo akyje rąstas?!
5 VEIDMAINY, pirmiau išritink rąstą iš savo akies, o paskui pažiūrėsi, kaip išimti krislelį iš savo brolio akies“.
Luko 6:37 Neteiskite ir nebūsite teisiami, nesmerkite ir nebūsite pasmerkti, atleiskite ir jums bus atleista.
38.Duokite ir jums bus duota; saiką gerą prikimštą, sukratyta ir su kaupu duos jums į užantį. Kokiu saiku seikėjate tokiu, bus ir atseikėta.
39. Jis pasakė jiems palyginimą: ' Ar gali aklas vesti aklą ? Argi ne abu įkris į duobę ?!
40. Mokinys nėra viršesnis už savo mokytoją: kiekvienas mokinys jeigu gerai išlaivintas, bus kaip jo mokytojas.
41.Kodėl matai krislą savo brolio akyje, o nepastebi rąsto savojoje ?
42. Ir kaip gali sakyti broliui: " Broli leisk išimsiu krislą iš tavo akies", - pats nematydamas rąsto savo akyje ?! VEIDMAINY ! pirmiau išsiritink rąstą iš savo akies, o tada matysi, kaip iš brolio akies išritinti krislelį.
Ir pažiūrėkit į 42 eilutės pabaigą, ten parašyta jeigu tu išsiritinęs rastą iš savo akies, ką reiškia tyu neveidmainiauji tada tu gali išritinti krislelį iš brolio akies.
Jėzus kalba lygiai apie tą patį ką Paulius sako Romiečiams 2 laiške.
Jėzus ir apaštalai tiek daug kartų pabrėžia veidmainystės problemą ir sako jos saugotis veidmainystės:
Luko 12:1 Tuo tarpu, kai susirinko nesuskaičiuojama minia, kad net vieni kitus trypė, Jėzus pradėjo kalbėti pirmiausia savo mokiniams: „Saugokitės fariziejų raugo, tai yra VEIDMAINYSTĖS!
Bet veidmainiai net iš šitų vietų, kurios kalba apie juos sugebėjo apgauti daugelį ir užčiaupti tikintiesiems burnas išmesdami iš konteksto tokia eilutę ar net užtenka ir žodžio. Taip eilinį kartą su veidmainiavę apgauna ir priverčia tikinčiuosius paklusti jiems.
SAUGOKITĖS VEIDMAINYSTĖS !!!